برگزاری اولین جلسه از رویداد آموزش تحلیلگری مالی با استفاده از معاملات الگوریتمی

نوآتریدر – یک استارت‌آپ فناور پیشگام، با پشتیبانی شتابدهنده فناوری های مالی نوآفرین، مسئولیت اجتماعی خود را با یک رویداد دو روزه به نام «تحلیلگری مالی با استفاده از معاملات الگوریتمی» ایفا می کند. این مناسبت منحصر به فرد برای برگزیدگان المپیاد اقتصاد و مدیریت طراحی شده است.

مرحله اول این رویداد در تاریخ 12مرداد از ساعت 8 صبح الی 17 بعدازظهر در دانشگاه شهید رجایی با موفقیت برگزار شد. جلسه پایانی قرار است 19 مرداد در همین مکان برگزار شود.

شتاب دهنده فناوری های مالی نوآفرین با تجهیز استارتاپ ها و کارآفرینان به منابع ضروری، کوچینگ متخصص و دسترسی به یک شبکه قوی از استارتاپ ها و کارآفرینان حمایت می کند. هدف نهایی این است که ایده های خلاق و نوآورانه صاحبان ایده را به واقعیتی مورد نیاز تبدیل کند و از این طریق تغییرات سودمندی را در قلمرو فناوری های مالی ایجاد کند.

با ارج نهادن به دانش آموزان به عنوان دارایی کلیدی کشور، اهمیت آشنایی آنها با دانش معاصر بسیار مهم است. این سرمایه گذاری کلید ایجاد آینده ای امیدوارکننده برای جامعه ایرانی است. این رویداد بسیار بیشتر از آموزش صرف دانش آموزان است. این دوره آموزشی در مورد شکل دادن به ذهنیت نسل جوان، ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی، افزایش توان نوآوری و اقتصادی کشور و در نهایت ارتقای رفاه و رفتار اجتماعی است.

این رویداد آزاد و رایگان، ویژه دانش آموزان مستعد و علاقه مند المپیاد اقتصاد و مدیریت طراحی شده است. ما عمیقاً به انتقال مفاهیم پیشرفته به افق سازان آینده خود و ارائه پشتیبانی قوی از کارآفرینان نوظهور در حوزه فین‌تک اعتقاد داریم. ما اعتقاد داریم که این امر موجب رونق این بخش در کشور می شود و تغییرات سازنده ای در صنعت باستانی مالی ایجاد می کند. این رویداد یک گام مهم در جهت تحقق این رویا را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *