شتابدهنده فینتک نوآفرین

بیایید غیرممکن را دوباره تعریف کنیم...

فرصت همکاری

ما برای تکمیل تیم فنی یکی از استارتاپ هامون به چند برنامه نویس خلاق و پر انرژی پایتون در سطوح مختلف ارشدیت ( تازه کار، متوسط، حرفه ای) نیاز داریم. حوزه کاری استارتاپ در رابطه با معاملات خودکار و هوشمند در بازار های مالی هست و هر توسعه دهنده نقش های مختلف و مشخصی خواهد داشت. شرایط مناسبی برای همکاری در نظر گرفته شده که قابل مذاکره هم هستن. برای اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه میتونین به اینجا سر بزنین:

نوآفرین

شتابدهنده فناوری های مالی نوآفرین با هدف توسعه و بهره برداری از جدیدترین فناوری های مالی روز دنیا در اردیبهشت ماه سال 1400 تاسیس گردید. شتابدهنده نوآفرین به دلیل ارتباط نزدیک با اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران امکان بهره مندی از اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه را داراست.

حوزه های فعالیت شتابدهنده عبارتند از:

  • توسعه سامانه، پشتیبانی و تولید سامانه های نرم افزاری و خدمات فنی در حوزه مالی مبتنی بر فناوری های زنجیره بلوکی، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و سایر فناوری های نوین
  • اجرای پروژه‌های جدید تولیدی، تحقیقاتی و سرمایه گذاری در شرکت‌ها یا گروه های فناوری داخلی و خارجی
  • مدیریت و انتقال فناوری، توسعه همکاری های بین المللی جهت تقویت کسب و کارهای نوین مالی و فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • تولید، توسعه و تبدیل محصولات مبتنی بر زنجیره بلوکی به یکدیگر و جذب منابع در این زمینه و سایر زمینه های فناوری های مالی

خدمات

سرمایه گذاری

از مرحله Seed تا IPO

فضای کار اشتراکی

پژوهشکده فناوری های همگرا (NBIC)

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)

مشاوره و منتورینگ

در حوزه های مختلف

مراحل پذیرش

مرحله 1

ثبت طرح کسب و کار

گام اول برای ورود به شتابدهنده نوآفرین، ثبت ایده اولیه و اطلاعات شماست. این اطلاعات مورد ارزیابی کارشناسان ما قرار می گیرد و در صورت تایید با شما تماس خواهیم گرفت.

مرحله 2

جلسه توجیهی

اگر طرح شما ارزیابی اولیه را با موفقیت پشت سر بگذارد، دعوت به جلسه حضوری خواهید شد و طرح کسب و کار شما، طبق استانداردهای نوآفرین امتیازدهی خواهند شد. در صورت موفقیت آمیز بودن این مرحله وارد فرآیند شتابدهی می شوید.

مرحله 3

کسب خدمات، مشاوره و سرمایه گذاری

خدمات نوآفرین به طور خلاصه شامل مشاوره و منتورینگ جهت آشنایی با بازار، فعالیت در تیم‌های کاری، تثبیت ایده و بهبود نمونه اولیه، ارائه فضای کار و تجهیزات اداری، ورکشاپ های آموزشی، شبکه سازی و ... است.

0

استارتاپ ها

0

سرمایه گذاران

0

هسته های مستقر

0

منتور ها

ایده های نوآفرین

NoaPay

NoaFund

NoaTrader

وبلاگ

پرداخت های نوین

آینده پرداخت‌ها، دیجیتالی یا سنتی

تصور کنید، کمتر از دو دهه قبل، از فردی می‌خواستند که به جای کشیدن کارت یا تحویل پول نقد، به سادگی ساعت خود را تکان

تماس